Forum Upper East Side RPG Strona Gwna

Upper East Side RPG
Elita Upper East Side, ah!
 

Podczas pobytu na sali porodowej strasznie chciało mi się

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Upper East Side RPG Strona Gwna -> Kobiety.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Przyjaciel
Przyjaciel



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 724
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 9:20, 09 Kwi 2014    Temat postu: Podczas pobytu na sali porodowej strasznie chciało mi się

takimi bredniami jak numerologia interesowalam sie wlasnie jak bylam BARDZO mloda, chlonna, otwarta, ciekawa swiata, zadajaca pytania, naturalna, idealistyczna i uduchowiona ...
[link widoczny dla zalogowanych]
prosto:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
na strawienie tej zupki potrzeba wiecej kalorii niz ona ma,stad ujemny bilans
Czy najpierw jeden a poten drugi?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kochani moi, jeżeli ktoś sięga po pomoc na forum to znaczy,że wypróbował wszystkie możliwe alternatywy medyczne,znachorskie i alkoholowe także.
gdy wracała kaska z pracy
[link widoczny dla zalogowanych]

Jacek Ściborowicz [link widoczny dla zalogowanych] Nie mam nic wspólnego z salonem.
--> Regine, zapytaj w aptece o omega-3, porownaj ceny, ilosci kapsulek i ich objetosc. czasami.. Ja mam taki problem ze nawet jak nie spie na rekach to mi dretwieja, jak jezdze na rowerze i jak pcham wozek z dzieckiem.czasem to sie budze w nocy bo mi tak dretwieja ze nic nie czuje.nie wiem od czego i sie to dzieje pracuje w fabryce bekonow gdzie jest zimno ale w pracy nic mi nie jest.moze ktos mi pomoze?? Polecam salon CLAUDIUS HAIR TRESER TEAM ul. Skąd jesteś,mieszkasz w Warszawie czy może jesteś z innego miasta w Polsce? [link widoczny dla zalogowanych]
Fajne jest forum, kopalnia wiedzy Nie jest źle, bo ubrania mniejsze o 2 rozmiary. b.prosze o rade i napiszcie swoje doswiadczenia zwiazane z tym sprzetem Od ponad 20 lat płace składki wiec nie zamierzam jeszcze płacic za coś co mi sie należy. Kilka dni temu zaprosiłam znajomą wizażystkę, żeby zrobiła mi próbny makijaż. Rona Keating Iris Wyniki wg jednego lekarza były dobre wg innego złe.
Ja się tylko boję co będzie po głodówce...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze miałbym takie pytanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Znacie moze jeszcze jakies inne gdzie mozna sobie pogadac?

Inni mogą być dumni ze swojego wyglądu to ja też mogę a forum jest również po to by wyrażać swoje opinie wiec wyrazam..
[link widoczny dla zalogowanych]
wlasnbie w jednego nic sie nie zrobi!! czy cwiczenia na orbitreku wyprostują mi nogi?
cichopek...ta to juz nic nie potrafi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] lub pisać sms-y pod numer 512198668 pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]

chce żeby był dobry mocny i nieodchodził od płytki Błagam pomóżcie!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] A też możesz wejść na ich kanał YouTube tam masz dużo fryzur i porad na temat włosów
narazie 1 kg w dol Ja jestem w 15 tc, badania w kierunku toksoplazmozy zrobiłam z własnej inicjatywy...i co się okazało...IGG 300 ml/IU, IgM-dodatnie, po kilku tygodniach ponowiłam badanie w klasie IGG-wynik- 255 ml/IU. Zeus zaszalał... po 2 tygodniach już nic nie bolało więc już jest super ale pierwsze 4 dni to koszmar ps szwy się rozpuściły po 10 dniach Jeść nadal mi sie chce ale daje rade W koncu jestem juz trzeci dzionek i wytrzymam na pewno wiecej [link widoczny dla zalogowanych]
Tam miało być, że peelingi nie pomogą a nie kwas A teraz pytanko: miałam lekkie chwile zwątpienia, amlepi - obecność muszek własnie jest spowodowana BRAKIEM pajączków RH - sorry ale wcale nie jestes jakas super wysoka.... na receptę w aptece koszt około 300- 350 zł. nie był drogi w porównaniu z innymi orbitrekami...napiszcie czy będę z niego zadowolona i jakimi seriami najlepiej ćwiczyć z góry dziękuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Drogie panie, znajdzcie w wyszukiwarce haslo islam i poczytajcie o pozycji kobiety w muzulmanskim swiecie, przestancie czytac Naj i inne brukowce.
[link widoczny dla zalogowanych]

https://www.youtube.com/watch?v=MyWldmhg00I
[link widoczny dla zalogowanych]
pośladki 250-400 Zdecydowałam się na depilację laserowa ,by w końcu móc założyć szorty , spódniczkę no i bikini.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
go rano i zdejmuję wieczorem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Skończyłam brać Gynalgin tydzień temu. [link widoczny dla zalogowanych] Bella i inne?
Czy to może być skutek przemęczenia lub braku jakiś witamin, a może ma to coś wspólnego z serem ( czasem odczuwam dziwne kłócie w klatce piersiowej i tak jakby drętwienie rąk, które dokucz mi coraz częściej). zapisuje sobie co zjadlam i normalnie jestem w szoku, bo okrutnie dojadalam wczesniej, a teraz -sniadanie,boiadek,kolacja i miedzy jakies ew.owoce i nic Czasem nawet 5 l butlę wody przyniosę ze sklepu, a czasem torba wydaje mi się koszmarnie ciężka. Widzę tutaj ceny za praktyke całkiem inne niz np. Ja nikogo nie zmuszam do kontaktu, jak ktos chce to prosze bardzo. [link widoczny dla zalogowanych]
a kupilas sally hansen ? Alice jeśli chodzi o Ciebie to nieprzejmuj się grudki zejdą i tym samym asymetria zejdzie o ile jest w tym samym miejscu co te grudki które właśnie sprawiają że usta w tym miejscu są większe, A jeśli jest odwrotnie, że asymetria jest po innej stronie niż grudki to też możesz mieć pretensje bo to poprostu jest efekt złego wstrzyknięcia. Jak zobaczył moje wyniki z USG, od razu kazał iść na USG doodbytnicze. Jest rozwód cywliny lub unieważnienie cywilne (zgodnie z prawem cywilnym) I jest unieważnienie ślubu kościlenego (zgodnie z prawem kanonicznym) Związek jest zawierany raz: Data trzymam za Ciebie kciuki. Za to świat oszalał na punkcie chudości. madziurkas dam znać jak było.
12)Dj duro - Hardstyle Energy 2004 - Mama mia
[link widoczny dla zalogowanych]
Najlepsze jest to,że gdybym rodziła tam gdzie chciałam (Inflancka) a nie z przypadku w Orłowskim to moje dziecko mogłoby już nie żyć!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
wzrost 171 cm, waga 60, talia 71 cm - inna sylwetka, ale czemu nie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po pewnym czasie przestałam ćwiczyć i znów zaczęłam się objadać, więc lekko utyłam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czasami myślę że takiej nastolatce która ma pochrzanione w główce przydałaby się nauczka, tylko szkoda by było dziecka bo ono niewinne że matka nieodpowiedzialna. Trochę przesadziłam z plażą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Właśnie wczoraj przyszedł mój kupiony na allegro orbitre magnetyczny Trochę się bałam bo gość miał negatywy, ale sprzęt wygląda solidnie, wszystko w komplecie, instrukcja obsługi, generalnie w porządku. [link widoczny dla zalogowanych] a jak wyglada sprawa jesli chodzi o separacje?
Jak dojade do domku, zamelduje sie rzecz jasna A po drugie to jesteśmy w Polsce i musi być dla dziewczynki końcówka-a !TO JAK BYŚ NIE WIEDZIAŁA!!! Zarąbisty balejaż za 119 zł! A co do placenia...Nie bede wyjasniac takiej \6 RAZY GIE\, ze klinika jest odpowiedzialna za swoich lekarzy i dlatego MODEL - MED powinien zwrocic mi forse. życzę Ci abyś należał do tego 1% ludzi, którzy się rozwijają, [link widoczny dla zalogowanych]
5.Magdalena Shejbal Black był taką ciepłą i wesołą postacią, i bardzo ważną osobą dla Harrego, z drugiej strony nie wiem czy zauważyliście, że Voldemort pozbawia Harrego pokolei wszystkich osób które najbardziej kocha. Naprawde fajnie sie czytalo. cześć mam 24 lata i szukam koleżanki na wspólne wypady i pogaduchy jestem z legnicy piszcie - gg 10473752 Mieszkam w kamienicy i wieczorem z gzymsu przy dachu spuszczają się na nici (jak kaskaderzy) ogromne ,czarne ,długonogie pająki (blehhh) a co! mam zamiar wyjechać na career trainig do usa
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakie badanie zlecił Ci lekarz, oprócz prolaktyny, o której wspominałaś, na problem z włoskami.
niska ale ladna!
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam panią Asię i kosmetyczke Monike.Ceny bardzo rozsądne.
oceniam działanie L na 3+ bo nie tłumi głodu do końca jak adipex, ale przynajmniej po L spię i nie boli mnie głowa jak po A.
i czy dzwoniłaś do sądu co jakiś czas ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Upper East Side RPG Strona Gwna -> Kobiety. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin